Jag skulle bli lycklig

bara du gav dig av


Det där med att få saker gjorda. Inte min grej den här veckan heller. Vet inte vad det tagit åt mig, hösten som tagit orken kanske. Men det har ju vart så fina höstdagar, det borde inte vara så. Jag borde gå långpromenader och vara någorlunda pigg. Det är jag inte.

Idag var det rättegång. Brorsans vårdnadstvist börjar gå mot sitt slut. Brorsan hade många vittnen på sin sida, exmaran hade ett, som ljög. Oddsen bör ju vara på hans sida. Dock kan man inte lita på det svenska rättsväsendet.

Tänk på att bädda sängen.

Nää, apropå sängen. Jag har ju lyckats ta mig dit, dags att stänga igen de naiva små blå ögonen. Låta sömnen svepa in, vet inte hur jag ska kunna somna dock. Sov ju flera timmar på soffan igen.


Jag önskar...


Jag vill bara hitta lite happy feeling igen, det är så tråkigt att ramla in i det här negativa tankehjulet- nej jag är inte där hela tiden, men jämfört med hur jag en gång var så....äsch, jag vet inte. Jag är väl bara sån nu igen.


Jag är väl bara sån..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0