Play a song for me

Måndag igen. Idag har jag dock varit ledig, vilket uppskattas efter en helg med jobb.

Ringt och kollat lite grejer, jobbet fortfarande oklart om det blir mitt, vårdförbundet fick inte upp lönen- jag är oengagerad och hade inga mål i våras- lögner. Mål hade jag visst och engagemang hade jag mestadels av året dock inte när jag var nere men fick ju inget stöd då heller..menmen...moving on.

Får jag inte jobbet så är det ju bara att dra någonannanstans.

Söker norsk legitimation.

Pengar är ju bra att ha hursomhelst liksom.

Har varit och ätit med Herr A idag också i min gamla hemstad. Trevligt. Han har en ny flört på gång som han har lite hopp om att vara något att ha. Jag håller tummarna.

Annars fick jag en operationstid idag också till fredag vilket innebar att etsbron skulle dras ut imorgon och jag skulle gå tandlös i helgen, men då jag ska iväg på en hemlig resa med mina två töser så kände jag att nää...inte nu inte. Alltså blir det i november som de sagt till mig från början.

Annars har jag ju nåt som heter kronisk gingivit också...men det har ju inte min ordinarie tandhygienist upplyst mig om, tur jag fick veta det nu iaf..kanske jag har några år att rädda mina övriga tänder på.

Känner mig lite bitter på livet idag, fast jag egentligen inte behöver vara det.

Inatt drömde jag förresten att jag skrev ett långt avslutande brev till den där Nöten...och han fattade plötsligt allt. Och sa: Förlåt. Och menade det.

I drömmen kan allt hända.


Not in this lifetime?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0