Aint got nothing to say

Ibland har man så mycket i skallen men det är så svårt att få ut det att till slut blir det som att man inte har något alls att säga.

Jag tror jag har en sån dag idag. Det känns som att jag vill få ut en massa men det går inte.

Inatt drömde jag, jag drömde något för första gången på länge (jag vet att man drömmer varje natt men jag räknar inte det när jag inte kommer ihåg att jag drömt) och det var en konstig dröm, vilket iochförsig de flesta av mina drömmar brukar vara. Vad jag försöker komma fram till är att det känns bra, jag har saknat drömmarna.

Vilken vecka det har vart, känns skönt att bara vara hemma och klia sig i naveln faktiskt, även om det hade varit roligare att va på äventyr med Syrran och T-Boo till exempel. Men snart nog, snart nog.

Imorgon är det valdag också, jag vet vart min röst hamnar och jag hoppas på ett regeringsbyte. Må så vara att jag kanske inte hamnat så illa till de senaste fyra åren, men jag vet och känner människor som har och ett sånt Sverige vill jag inte vara med och bidra till.

Jag hade visst lite att säga..



Dansa, fastän hjärtat brister


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0