Något roligt!

Man kan ju försöka se det positiva i livet också..

Inatt jobbade jag till exempel över, det kan ju bli någon extra krona i den skrala sjuksköterskekassan. Förut ringde det om en arbetsintervju på ett av jobben jag sökt...KUL!

Då blev man änna glader och kunde inte sova mer heller...så kommer väl inte vara piggast i världen idag kanske, men ska inte göra nåt speciellt idag så det gör minnsann ingenting! De vill dock ha anställning ganska omgående och det kanske inte riktigt är helt lätt och genomföra, men hey, då har jag iallafall fått en erfarenhet till! Arbetsintervjuer är ju inget man genomgår varje dag liksom!

Ja, det skulle ju va helt fantastiskt att bara ha en liten stunds färd till den där Syrran, hon som fått jobb och en liten lägenhet nu. Så glad för hennes skull! Äntligen lite positivt!

Nää, nu ska jag fortsätta se dagen i ett nytt ljus och fortsätta glömma det som smärtar bakom ögonlocken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0