Swooosch!

Tiden går så fort nu. Har haft tre helger i sträck med bara roligt inplanerat, desto mindre skrivet då har jag märkt.

Livet rullar på riktigt bra just nu får jag säga. Skapar nya härliga minnen med underbara vänner och roliga händelser.

Ja, vad ska jag säga?

Först var det kryssning med finaste Grapen och finaste L-Snuttan. Pardy hardy, märkliga ragg och finfint avslut på resan...Sen var det fredag igen och middag och utgång med jobbarkompisarna- också en riktigt kalajs kväll. Lite lugnare än kryssningen med tanke på att man jobbade helgen också. Och nu i helgen- STOCKHOLM med gänget, the crew från högskolan. Fattades som vanligt några stycken men mina två viktigaste var med och min Tease fick vara mammaledig och släppa loss, slå klackarna i taket och bara vara. Det var en fin helg. Och jag längtar tillbaka.

Killarna då? Jaa...det är en historia för sig men, Nöten gillade en status i helgen och så träffade jag Idioten ilördags. Mycket roligt att se hur han ryggade tillbaka av åsynen av mig, han var inte helt bekväm med att se mig. Hah! Kan han ha! Jaja...så är det.

Den här veckan har jag börjat träna igen, dags att ta tag i det stekta fläsket liksom.


Jag ville va som du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0