It's Friday I'm in love.

Som The Cure sjunger. Önskar de va sant..men jag är faktiskt bara ledig.

I onsdags natt drömde jag att Nöten var moppekille på sisådär 15-16 år och jag var 14, vi var nånstans i Norr i skogarna där. Han försökte övertala mig att åka med han på moppen..Jag tror han övertalade mig till slut. Det var en lustig dröm. Dagen efter hade jag ont i hela kroppen. Undrar vad en sån dröm betyder?

Whatever.

Idag är det fredag och min lediga dag. Ska in i duschen snart och sen ska jag träffa GotStock (gotland-stockholm), har inte sett henne sen innan sommaren. Hon stack ju till Gotland och jobbade. Spännande och se om hon förändrats nåt. :P Ska även tuta in på systemet, det känns som att det är festdags ikväll, även om det är helgjobb...man har väl överlevt bakisheten på jobbet förr menar jag. 

Igår lunchade jag med Fjant (fejkbror) och äldste storebror, då ansågs det tydligen att eftersom de skulle hit till Matfestivalen idag så var det självklart att de kunde komma hit med. Ja...jag får väl städa sen helt enkelt.

För övrigt var jag och Kombon helt fantastiska igår. Skrattiga och fjantiga, tills jag somnade på soffan och vaknade helt förvirrad. Då gick jag och la mig sen.

Nää, dusch, frukost och staden.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0