I've seen a movie.

Har varit på bio ikväll. Ikväll som jag skulle varit hemma och bara tagit det lugnt, begrundat livet och laddat upp bilder på fejjan..Patetiskt kan tyckas men i mina ögon något som behövdes. Dock blev det inte riktigt så, lilla Lsnuttan ringde och ville hitta på nåt. Heck, why not? Tänkte jag och bio blev det.

Filmen vi såg var Inglorious Basterds, och jäklar i min lilla låda! Den var skitbra! Perfekt film att se när man bara vill bli befriad från hela känslogrejen med tårar och kärlek and shit...
Alltså missförstå mig rätt, den här filmen bringar också känslor...men ändå av ett annat slag. Den var bra helt enkelt. Skådespeleriet, intrigen, stämningen, scenspråket...allt! Men jag har nog aldrig blivit besviken på en Tarantinofilm innan heller..skönt man slapp bli det ikväll kan man väl säga.

Jaa, så har lördagen dragit förbi. Kombon är på bröllop, ska bli spännande och höra om det blivit några intriger därborta. Vet inte om jag ska hålla mig vaken tills hon kommer hem eller om jag ska kojja mej.

Det hade suttit fint med en varm och öm famn att ramla in i nu.

Jaa..godnatt därute..whoever you might be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0