So tired.

Damn, har inte fått något alls gjort sedan jag kom hem från jobbet. Helt uttömd på energi. Har ätit lite, men inget mer.
Jag som hade tänkt få lite matlådor gjorda och fått gjort en liten kåreninsyn.

Jobbet för tillfället är döden. Det är inte en lugn stund där alls just nu. Allt bara för att patienter inte kan bli placerade rätt från början. Det är så synd! Tidigast torsdag kunde vi få en flytt på den här patienten, till ett annat sjukhus och en annan avdelning som patienten tidigare legat inne på. Där de känner patienten väl, där de kan tillgodose patientens behov mycket bättre än en akut psykosavdelning någonsin kommer kunna göra.

Det är ett evigt surr just nu. Alla ska ha något samtidigt och ingen nöjer sig med att vänta. Arrogans och elakheter är vardagen just nu. Ibland orkar man, ibland går energin åt. Just nu det senare.

Annat. Idag fyller Nöten år. Jag har varit duktig och gratulerat. Hoppas han blev glad och hoppas han har det bra.

Jag funderar annars mest på om jag ska släpa bakdelen till affären och åtminstone få köpt lite bröd och pasta eller nåt sånt. Känns som att det behövs härhemma. Kombon jobbar kväll, annars hade vi kanske kunnat tvinga ut varandra på en välbehövlig promenad också..men jag jobbar visst dag på torsdag så vi kan väl kanske ta en promenad då istället.

Jag känner mig så konstig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0