This is me- from now on.

Hade en gång en annan blogg, men jag skrev aldrig i den mer än några enstaka gånger.
Nu tänkte jag försöka skriva av mig så ofta som det går. Jag behöver repareras, är lite trasig och blåslagen.
Ibland tror man att saker ska gå på ett helt annat sätt än vad det gör.

Igår till exempel flyttade en person, som stått mig ganska nära om hjärtat i två år och lite till. Jag säger ganska för det har varit perioder av inte så nära också. Han flyttade iallafall, och jag fick inte ett hejdå.
Han menar på att han kommer komma hit igen och att vi säkert ses.

Jag är inte så säker på det dock. Jo, han kommer komma hit det är jag säker på. Men att vi kommer ses..nja..det vette tusan. Jag vet inte ens om jag vill det. Fast nu fick jag ju inget avslut, undrar just om han visste att utan avslut står hon kvar? Jag vet inte.

Vi har som sagt en lång historia, fin i början, tragisk i mitten och okej på slutet. Förutom den här sista veckan.
Skit.

Ja, men nu börjar jag iallafall om. IDAG är första dagen på mitt nya liv...jag ska bara gråta färdigt först.
Sen börjar färden mot mitt nya jag eller förhoppningsvis återupptäckten av mitt gamla jag, den flickan saknar jag..

Japp, vi får se vad som händer och sker.
Jag är trasig men jag har inte gått sönder helt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0