Aldrig älska dig igen.

Det blev ett omtumlande avslut på en perfekt festkväll med mina älsklingsflickor igår. De där flickorna som jag älskar utan omsvep, de där som gör allt så mycket ljusare i livet.

Det var Bartömning igår. Drinkar dracks, musik lyssnades till, skratt och tjo och tjim. Nya vänner, gamla vänner. Fylla. Och slutligen gråt.

Nöten hördes av igen. Jag hade vågat mig online igen, trodde inte att det var någon fara. Han ville höra om jag var full, vilket egentligen var hans sätt att säga att han ville prata. Vi pratade över msn om vårt avslut och han har nog lite svårt för det, fast han säger att jag nog har rätt i att det är bäst såhär. Jag säger att jag inte vet om jag har rätt, men för tillfället finns det inte någon annan väg att gå.

Tårarna rann och rann. Och sen sa vi godnatt och han har förstått att jag menar allvar, men jag tror inte han riktigt släppt taget. Jag är glad iallafall att jag inte vacklade utan höll mig på banan som jag gått in på. Även om det gör ont så är det här något vi måste gå igenom. Kanske är vi vänner sedan.

Han hoppades iallafall på att vi en dag kan ta det face-to-face. Det vore ju fint, men frågan är om vi fixar det. Frågan är om vi ses igen överhuvudtaget. Det får framtiden utvisa.

Jag har iallafall varit bakis hela dagen och trött så in i norden, snart blir det sängen för mig. Somnade med kombon vid min sida igår, nu är hon hemma i sitt hem-hemma. Själv borde jag väl ta kontakt med mitt hem-hemma också, men orken har inte riktigt funnits där. Det får bli en tisdagsuppgift.

Va underbart det var att få va riktigt dragen med min käraste Got-Stock igår också, man vet att man är vänner när man kan va ifrån varandra riktigt länge men ändå känna sig som hemma när man ses igen.



jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår
och aldrig älska dig igen
aldrig älska dig igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0