So this is where it ends?

Han har tappat sin mobil, med alla nummer på. Vill man telefonera med honom får man skicka numret på Facebook står det för två dagar sen.

Jag har inte gjort det. För jag har inte sett det, eller jo det har jag ju...men bara för att jag gick in på hans sida. Ergo- det har jag inte gjort- fast jag har det. Detta är det enda jag vet om hans resa. Han har inte pipt till på msn eller Facebook i övrigt och jag har inte haft anledning heller. Det är hans tur.

I övrigt så var det en rolig lördag med mycket drinkar, dans och ett erövrande av T-Boos säng...mest för att hon sov någon annanstans och då tog vi hennes säng! Yey! Och det gläder mig att jag kan skratta åt en bild av henne med en grillad kyckling på huvudet. Något hon naturligtvis inte haft eller har, men om hon vill så kan hon ha det.

Hoppas viljan finns där och hoppas någon fotograferar.


This is all of me.

För ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0