Bra och dåliga störningar.

Det finns störningar i nattsömnen som är helt okej, såna där som man blir rätt glad av. Sen finns det grannhelvetets efterfeststörningar. Det är fan inte en helt okej störning!
Efterfest är helt okej, men att skruva på högsta volym och stå och skriksjunga till HV-låten är bara idioti. Allramest då jag vet att nämnda granne vet mycket väl att han stör. Dessutom messade man två gånger. Jävla IDIOT rent ut sagt. På grund av detta har jag sovit till 12.30 en lördag utan att varit ute och festat på fredagen innan, värt!

Den bra störningen inatt, tja egentligen var det ju inte en störning eftersom jag ändå var vaken av nämnda efterfest. Det var sms, de var bra att de kom. Jag kände mig rätt orolig liksom, tänkte tankar jag inte ville tänka men är helt naturligt att man tänker.

Ledig helg nu, har inget planerat. Har blivit förkyld dessutom...tror jag ska sitta och titta på restresor och bara drömma mig away!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0