Plantering..

Idag planteras min morbror i jorden, det låter kanske fel. Lite så det känns dock. Hans fru hade ju bestämt att de skulle gå ur kyrkan, därför får han ingen begravning i kyrkan, eller egen gravplats. Mamma och min andre morbror skrev på att han fick läggas hos min riktiga mormor- men en riktig präst det ville haggan ha. De är hårdare i Finland med det där, har man gått ur får man skylla sig själv. Det kan jag faktiskt hålla med om lite. Synd att det ska drabba han bara, är rätt säker på att det inte var han själv som valde att gå ur. 


                                    
PÅ DIN KOLONILOTT I HIMLEN SITTER DU NU. DIN SJÄL HAR FÅTT RO.
VI HÄR PÅ JORDEN MINNS DIG MED VÄRME OCH LJUS.
VILA I FRID KAJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0