Slitage.

Det finns ord som jag ännu inte klarar av att skriva ut här i bloggen. Men när det sker kommer jag verkligen va en krossad liten person.

Det finns människor man älskar så obeskrivligt mycket, att man inte ens tänker på det. En sån människa är det svårt att bli av med, nu blir jag ju inte av med den här personen (hur gärna jag än vill :P det där var alltså ett skämt..) som så. Men det är en era som går i graven.

I had the time of my life, and I owe it all to you

Ja, sen har vi Nöten.
?????
Säg nånting, säg nånting, säg nånting, säg nånting!!!!!!

Varför säger jag inte nåt själv? Det är hans tur och jag tror inte han vill prata med mig längre för han har hittat rätt.

Orka.

Hoppas han inte hör av sig mer, hoppas han hör av sig och jag läser lusen av honom..

Hoppas...

Att han tycker om mig lite än?

Jag ger mig. Slitage är jobbigt nog som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0