Tankar.

Jag kan tänka en tanke, och lika fort som jag tänkt den är den borta. Då saknar jag tanken jag tänkte, för kanske tänker jag den aldrig igen.

Jag har låst ute mig idag, men jag kom in igen. Det visade sig att den kod (den enda koden vi fått) till vår port som vi haft sen vi flyttade in..Den finns inte längre. Jag fick snällt stå där ute i kylan och vänta på att någon kom hem, frågade då om koden var bytt.
-Funkar inte .... , jag testade och joo..visst gjorde den. Men det är ju inte min kod. Det är ju en helt annan kod.

Livet förändras vart jag än går.

Jaa, in kom jag, men lite ute i kylan är jag än. Jag har ställt mig där i väntan på värmen, i väntan på det som får mig att smälta. Jag vill smälta som en isbit mot varm hud, som glass i solsken...som man gör när man inte längre kan stå emot.

Det finns så mycket att tänka på och ibland känns det som att jag tänker allt på en och samma gång, och jag får liksom inte ordning på det. Men jag antar att man inte alltid behöver vara ordnad och klar, jag trivs oftast ganska så bra i mitt kaos. Jag är bara orolig att jag aldrig får..nä, glöm det. Det är dags för sömn nu. Tvättid kl 8.00 imorrn bittida, spännande att se om jag faktiskt pallrar mig upp.

Nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0