A war.

Jag har en ovän som heter Karl-Oskar. Karl-Oskar är en blivande vagel och han har beslutat sig för att slå läger i mitt högeröga. Han är smärtsam och mycket elak. Vi utkämpar ett krig. Jag har salvat in han och hoppas att han antingen ger sig av självmant eller helt enkelt dör. Utgången är oviss.

Annars så, tja, en helt okej dag. Trött och fnissig på slutet av arbetsdagen, trött och fnissig här hemma.

Förut bad kombon om ursäkt för att hon är som hon är, det förstår jag inte. Jag vill ju inte att hon är någon annan än den hon just är. Ett underbart monstertroll full av knäppheter. Me like.

Funderar på om jag ska ta och lägga mig med min kära Karl-Oskar, vet inte om jag kan läsa, ögat är helt immigt av salvan jag haft i. Gult och gojsigt är det med. Fin jag kommer va på jobbet imorrn.

"Jag är så fin så"

If we don't meet again; love you long time! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0