Känn ingen sorg..

för mig Göteborg!

Nu är den här, dagen jag väntat på och helgen jag behöver. Åker till Götet om några timmar, ska bli kul att träffa tjejorna. Blev en saknad idag på grund av förkylning..sucks..men så är det. Baciller rules the world. :(
Håkan ikväll och nakna (halvt iallafall) män imorrn. Kan det bli bättre?

Och idag ska jag försöka spika en spik med ett meddelande nånstans...Spännande.

Nöten har jag inte alls hört från, men igår gillade han min status. Helt onödigt tycker jag, eftersom det krävs så lite att jag ska börja springa runt i tankarna igen. Varje gång jag hör nåt från han är sista gången. Det blir många farväl...

Nej, nu dusch sen snabbis ner på stan och även en titt in på Second Handbutiken..:)

Have a nice weekend! I know I will! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0