Göromål.

Jag är numera uppe ganska tidigt på morgnarna, vet inte om det har att göra med att jag faktiskt inte är sjuk längre eller att det bara blivit lättare att gå upp. Idag var jag till exempel uppe strax efter klockan nio. Förut kunde jag inte ens om jag tvingade mig själv gå upp före tio.

Skönt!

Har hunnit en del idag, tankat bilen och handlat. Nu står det lunchmat i ugnen och det finns ganska gott om tid till annat innan det blir dags för jobb igen. Imorgon jobbar jag kväll igen, funderar på om jag ska prova en springtur på elljusspåret. Har dock inga löpskor, men kanske kan prova ändå? Ah, vi får se. Ska ut och röra på mig på morgonen iallafall, märker ju att det finns tid till det liksom.

Inatt krafsade det igen i väggen, usch. Vaknade av det, men det räckte med att tända lampan för att det skulle sluta den här gången. Innebär det att de äckliga sakerna snart kommer ut ur väggen? Måste ringa fastighetsskötaren. Gör det imorgon. Onsdagar känns som en bättre dag för såna göromål.

Idag betalade jag resan till Tallin med, damn vad kul det ska bli. Båt, jag och Syrran- kan aldrig slå fel. Måste komma iväg och köpa mig en kamera innan det med. Fun bun!

Så var det med det ja.

Tjingelingens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0