Hej hej hallå!

I'm baaaaaa-aaack!


Ja jisses, det har varit en lång och plågsam frånvaro från min kära dator och kontakt med omvärlden. Har precis lyckats plöja igenom alla inlägg jag har missat, fick fuska igenom en del bloggar som jag inte riktigt orkade gå tillbaka två veckor på. Tog trots allt igår och idag för mig.

Alltså jag har gjort annat med, inte suttit och läst bloggar i 24 timmar.

Jaa, nu är jag dock trött så jag vet inte vad jag kan tillföra här precis nu. Ville mest bara skriva igen.
Jag funderar på vilken låt som ska få bli den första att hamna som en riktig länk här, då jag lärt mig hur man gör alldeles själv. Finns så många bra låtar som är perfekta på så många sätt.


Perfekt.

Hade en konversation med Nöten igår, den kändes perfekt. Alltså, hur ska man förklara? Det var bara skönt helt enkelt, vi kan det där med att konversera om grejer. Och nu när jag haft lite avstånd från att va helt galen och besatt så kändes det fint att liksom bara...Hej..

Snurrigt, men efter mitt fyllesamtal på påskafton så var jag lite oroad liksom, att det skulle blivit konstigt. För jag var rädd att jag sagt så mycket dumt. Troligvis så var jag faktiskt bara mig själv. Och jag kan va rätt charmig av mig ibland, på mitt eget konstiga vis.

Nää, toodels för nu...ska lägga mig och läsa den där konstiga boken om Agnes och Edward och därefter ska jag drömma nåt trevligt och förhoppningsvis inte vakna av muskrafsande i väggarna..Börjar få lätt panik på det där. Är livrädd att det ska komma ut en rackare ur väggen då dör jag eller får en psykos och springer naken ut på byn och skriker om jordens undergång....eller nåt..


Du, du e du e för fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0