I'm just looking for some adventure..

Stilla står tiden inte precis, bara min äggklocka som är ny. Den stannar hela tiden, så den kan jag inte förlita mig alls på. Dumt. Jaja, tur jag inte har huvudet i det blå och kan fatta själv när den stannat, även om det tagit sin tid. Börjar ju bli lite av en top chef in the kitchen nu. Eller ja, jag lagar mat åtminstone. I min värld är det lite samma sak, det smakar inte skit heller så ja, jag är helt enkelt ett proffs på matlagning.

Annars.

Jag vill ha äventyr och jag vill ha det nu. Helst ska det va lustfyllda äventyr som man kan ha trevligt åt när man tänker tillbaka. Fast det går egentligen bra med vilket äventyr som helst. Jag vill bara inte va kvar här i tre dagar när jag är ledig liksom. Åh. Varför kunde det inte va Tallindags redan nu?

Förresten har jag bestämt vilken låt som ska få dyka upp här som första låt att läggas upp fullt synlig, vilket får ske imorgon. Fortfarande helt imponerad av mitt tekniska kunnande, mindre imponerad av min helt flipped out databurk. Den försöker säga mig något men jag förstår inte vad. Den irriterar mig mest faktiskt.

Nää, ska väl äta den där lasagnen nu, hade Syrran varit här så hade hon nog varit riktigt glad, hon är nämligen stormförtjust i lasagne. T-Boo hade säkert kunnat mumsa hon med, men hon är kock så hon har ädla smaklökar så vet inte om hon gillat den. Fick sms från henne i morse om orange färg på, känsliga läsare look away!, hennes avföring. Märkligt.

Man är inte riktiga vänner förrän man kan tala om sånt!

Mat och sedan en jobbkväll och sen en långledighet som ska bli nice!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Fröken Bovary

Det skulle vara lite intressant faktiskt. Låta sitt liv gå efter en äggklocka. Gillar tanken!

2010-04-30 @ 08:28:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bovary
Postat av: p

Jaa men då måste det vara en fungerande äggklocka, annars kommer man nog inte så långt..

2010-04-30 @ 09:01:47
URL: http://justmylifeandbadluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0