No more suggestions.

Jag gav ett förslag, men det blev inget av. Nu är det tomt med fler ideér från mig. Jag ville bara ha lite äventyr, det var allt.

Sitter här och väntar på att få tag på min kära Drean, Venusberget. Hon frågade igår om jag inte helt spontant skulle komma på besök och då hade jag redan föreslagit något annat så jag kunde inte lämna svar at once, även om jag visste att det skulle bli så. Men nu har jag inte lyckats få tag på henne. Big suck. Men, hoppas på att höra från henne snart.

Men tills dess ska jag lyssna på en låt och drömma mig till ett April där det inte finns nåt som är bättre än jag.









Jag är inte sur, bara lite besviken. Dock är jag inte fjorton år längre, så jag skuttar vidare. My ass deserves more touching and less talking, baby!



Ha en fin Valborgsmässoafton!

Kommentarer
Postat av: Fröken Bovary

Du.. om du vill så klart du ska ha spotify. Jag tror jag har en sista inbjudan på lager. Om inte Alfons trollat bort den - vill ha?

ha en fin dag!

2010-04-30 @ 12:55:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bovary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0