Tillfälligt avbrott!

Helt ofrivilligt har jag blivit tvungen att leva min bloggs namn...Jag lever alltså livet men har mest otur som vanligt.

Min kära dator tog över mitt virus nämligen. Not cool at all.

Jag som har massor att berätta om misslyckade försök till att peka finger, fylleringningar och bakfylleångest. Men nu är jag på jobbet. Ville bara berätta att fortsättning följer...

I'm not dead yet.


Saknar nåt otroligt att läsa om alla andras tankar och funderingar, hoppas att mina favoriter är kvar på datorn sen när jag fått den uppordnad..en del har jag ju i minnet annars.

Ha det fint! Ut och jaga vårkänslor och solsken och vattenpölar!

 


Kommentarer
Postat av: Jenni

Skönt att veta att du snart är tillbaka :)

2010-04-11 @ 15:03:53
URL: http://idontdolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0