Days go by..

Det står stilla i tankebanorna just nu...eller stilla och stilla förresten. Vet precis vad som tänks på och känns, vill bara inte dela med mig av det just nu. Det går inte.

Så jag berättar något annat istället.

I helgen var jag och min kära Grapen på en möhippa i staden Göteborg. Möhippan var för en gammal vän, 3,14 kan vi kalla henne. Vi gick gymnasiet ihop. Grapen och jag var de enda som kände varandra, de andra var 3,14s vänner bara. Det kan de fortsätta vara, inget ont i dem men....anordna möhippa känns det som att de var sådär på. Bruden var väl dock nöjd och det var väl huvudsaken.

Grapen och jag kom iallafall vidare ut på staden till slut, hamnade med lite gubbrövar och till slut på ett bra place för dans. Då gav dock min lilla mage och lust upp så det blev taxi hem 4.20...inte så illa pinkat ändå!

Om jag någon gång gifter mig och möhippa ska anordnas då ska vi festa på ställen där drinkarna inte lika gärna kunde vara piss och grabbarna inte lika gärna kunde vara mina patienter på psyket..

Just saying..

3,14 tyckte att jag skulle skaffa pojkvän också...som om det var nåt man bara skaffade...bitter som jag var just då sa jag att jag inte tror på kärlek...

And frankly...maybe I don't?

Finns människor man alltid kommer att älska men kärleken som sådan....vete fan.



Och älskar du mig...tala om det för mig, jag är liten och ensam..och det är mörkt där jag befinner mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0