We used to be friends

and now I don't know what we are.

Det är svårt att förlåta om man inte blivit ombedd att göra det. Ibland är förlåt allt som behövs.
Ibland kanske det inte spelar någon roll.
Jag kanske kvittar.

Om en vecka är det jul..i mellandagarna får jag nog införskaffa en ny dator. Den här är en idiot.

I helgen blir det jobb. Jag vill festa och hångla.
Men det blir bara jobb.

Igår hade jag besök av kära lilla Tease, den här gången barnlös. Skönt att träffa henne igen och se att hon hade allt på plats. Spännande äventyr för henne framöver...
Jaa...
Idag har jag också önskat en låt i musikhjälpen till Syrran, tyckte att hon kunde förtjäna det, men tar lite tid innan låten spelar vad det verkar som..
Jaja, det var mitt liv på en pinne.


What's up with yours?

Kommentarer
Postat av: mikaela

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra!

2010-12-21 @ 22:38:40
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0