Att inte lägga in för mycket betydelse i ett litet ord.

Gumman.

Det är faktiskt något jag gillar att bli kallad. Inte som i lilla gumman nu får du ta och lyssna, utan inslängt i en mening helt omedvetet..eller medvetet...från den där Nöten. Det liksom spritter lite i kroppen på mig och jag tänker att jaa, jag är allt din gumma, tänk om jag vågade säga att han var min gubbe..

Nu tänker säkert en del: Ah, fan..hon har ramlat dit igen. Skit och pannkaka vem ska plocka spillrorna den här gången då?

Men faktum är..jag var aldrig särskilt långt borta, och jag tror faktiskt ingenting om någonting mellan oss. Det var bara en skön känsla att läsa just det ordet från just honom igen. Det var liksom längesen. Sådär så man hade glömt känslan av hur ett litet ord som inte betyder alls något kan ge lite sockerdricka i venerna.

Det betyder ingenting men det ger mig glädje

Idag träffade jag Syrran (kan ju inte kalla henne Kombon längre liksom för vi bor inte alls ihop längre) en jättekort stund. Men den stunden betydde massor, jag kommer sakna så att kunna springa på henne hursomhelst närsomhelst. Jag springer inte på någon här i den här lägenheten.

Det är bara jag och mina tankar och drömmar.


Well, att drömma går inte av för hackor det heller...vore liksom fint om man kunde låta drömmen slå in någon gång också. Men vem vet.

Plötsligt händer det...



Kommentarer
Postat av: Anonym

viskar Fick byta adress.... Men jag lever och andas :)

2010-03-01 @ 17:53:11
URL: http://idontdolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0