Dreams are made of this..

Jag drömmer jättemycket nu. Om allt. Om Kombon som gör konstiga saker, om Nöten som gör konstiga saker, om mig som gör konstiga saker och ja...allt precis allt drömmer jag just nu. Och en del huvudvärk går jag runt med. Är det inte ryggen så är det huvudet som ska kännas.

Idag är det lite bättre iallafall.

Massor med packande att ta itu med också, har fått ner ganska så mycket men det finns ju hur mycket mer att packa ner. Egentligen borde jag titta igenom mina papper också, men det är ju bara för tråkigt.

Pratade med Nöten förut idag. Oh, vad jag önskar att jag blev rik nu. Hade löst så många av våra idéer. Vi är så duktiga på det där med idéer. Grytan puttrar och håller sig kokande liksom. Det vore inte dumt att ha kortare avstånd ibland, men samtidigt vore det väl inte dumt att sluta fresta heller. Men som sagt tidigare, så länge man mår bra..

Just ja..jag får ta en dag att skriva lite om Idiotens förehavanden i helgen som gick. Den människan är jag glad att jag spolade ut ur mitt liv, what a psychopat! Usch, tacka vet jag konstiga människor som vet om det. Han tror ju att han är gud. Uäck!

Nej, det är snart dags för jobb igen. Detta är sista torsdagen här. Vad konstigt det känns.


I need stardust to make my dreams come true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0