Ge mig vår.

Jag behöver vår nu, vintern har varit så evighetslång och kall...så kall! Men viss värme har jag känt i all den här kylan. Jag är glad att kontakter som bryts ses över och öppnas upp ibland, det gör mig glad att man inte är ensam.

Igår var jag hos frisören, hon tog kort på mitt hår och bloggade om det sen. Det gjorde att jag känner mig ännu finare än vad jag förmodligen är. Sedan träffade vi fina Tease och pratade om livet och det som händer just nu. Gick på stan och hittade fina vårgrejer, därför behöver jag vår nu. Det ska inte behöva hänga inne i en garderob liksom, det är ju hemskt. Igår hann vi även träffa lille Lintotten, han har blivit stora killen och kan gå nu. Tease är en sån fin och stolt mamma. En stark kvinna. Även starka kvinnor behöver få ge utlopp för sina känslor. Tänk på det!

Nu är det dags för helgjobb igen, min rygg försöker ta livet av mig men jag försöker hindra den på de sätt jag kan. Liniment och värktabletter. Har någon hård knölaktig grej nere vid svanken som Kombon upptäckte när hon smorde mig igår, på ett helt osexuellt sätt, men hade någon sett det så hade garanterat frågetecken uppstått. Blir lite pinsamt ikväll när jag får be en jobbarkompis göra det. But I have to, det gör så ont.

Nöten och jag pratade om min gamla säng igår, den som jag tänker ge bort för att ge plats åt en ny. Han känner sig väldigt ledsen över detta, han tycker att den har gjort så mycket bra. Det har han ju iallafall helt rätt i. Vi får väl se vad som händer med min kära säng i framtiden, brasved kommer den inte bli iallafall.

Ge mig vår nu, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0