It hurts more than anything you know.

Jag har lämnat mitt hem i Ingenstans och ska packa upp mitt liv här i byn. Hela dagen har vi hållt på.

I mitt bröst sitter en stor jätteklumpig sten och gör ont. Den lilla klumpen som började växa igår har växt sig större. Det känns så fel att man lämnar något som varit så fint och så underbart på det här sättet.

Ett kort hejdå och inget mer.

Det blev fel någonstans, men jag vet inte vart. Det svider på kinden och tårarna jag svalt hela dagen faller med jämna mellanrum nu. Min hjärna säger saker till mig som jag inte vill tro, men tänk om det är så?

Jag blev ersatt av han?

Förlåt att jag är dum. Men jag vet faktiskt inte.


En era har gått i graven, men jag hoppas att det finns många minnen kvar att skapa.



Just in case: I love you and you will always be my favourite sister ♥



Kommentarer
Postat av: Syster

Du kommer aldig bli ersatt!

Troll och monster hör ihop... som smultron och solsken på sommaren!

Love you,my darling sister!

2010-02-20 @ 22:39:51
Postat av: P

Troll och monster är alldeles för knasiga ibland..



Jag skyller på den virvlande snön jag och ett huvud på högtryck..



Love you too.

2010-02-20 @ 22:58:07
URL: http://justmylifeandbadluck.blogg.se/
Postat av: Jen



Fan att känslor ska göra så jävla ont

2010-02-21 @ 19:27:23
URL: http://fjallraeven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0