Att vilja men inte få..

Satt igår och pratade med en vän om det här med känslor och att vilja få tillbaka lika mycket som man själv känner men inte få det. Hur man vill pressa ur det från den andra för man vet att det finns något där, man är inte helt själv om det.

Men det går inte. Det funkar inte så. I känslornas värld är det helt andra regler.

Jag har fortfarande inte lärt mig.

Sitter nu här och väntar på en annan vän, vi ska bege oss ut på äventyr. Karuseller är det tal om, ska bli trevligt att åka en berg och dalbana som för en gångs skull inte är känsloorsakad. Och sen kan det hända att det blir lite vin och sånt. Men den här gången ska jag va en skötsam flicka, ligga lågt och passa mig för beskjutningar.




This time?

Kommentarer
Postat av: Ammi

Usch vad jag känner igen mig.. =/ Jag lär mig heller aldrig.. :(

2010-07-22 @ 11:56:59
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0