*KLICK*

Det sa bara klick.

Nej, jag har inte träffat någon. Bara en jobbannons som fick mig att tala högt och önska att det var mitt. Så nu har jag jobbat lite till på CVt, behöver prata med de jag vill ha som referenser och få till det där med mina intressen. Hur intressant låter man liksom? Usch.

Personligt brev...tja...det ska jag nog också kunna få ihop helt okay.

Idag har annars vart en pendlande dag, men är inte allla dagar det?

More or less?


Ja..livet är det som händer medans jag sitter här. But what should I do?

Vill inte ens ut och gå. Och värmen tar jag inte heller vara på...städat och lagat mat istället..



En dag är det jag som är kung


?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0