Mission completed...I wish I could delete it..

Jaa, så har ännu en helg gått.

Jag hade ett uppdrag i fredags, det var mitt eget påkomna uppdrag. Och det kändes som en bra grej då, men efter gårdagens bakfylleångest och dagens hittade kort och sugmärke på käklinjen har jag egentligen bara en sak att säga: Varför?

Jag lyckades rätt rejält med att festa röven av mig.

Jag lyckades ypperligt med att göra saker jag inte minns och ringa samtal jag helst vill glömma eftersom jag inte kommer ihåg allt och jag önskar verkligen att jag inte skickade hyllningar om könsorgan till folk...

Men..jag lyckades iallafall med att festa röven av mig.

Sugmärket? Tja, uppenbarligen någon som attackerat mig eftersom det hamnat däruppe. Don't know really.

Men seriöst. Jag är 25, lite klass nu tack...

Absinthe är för övrigt till himla god hjälp om man vill slå ihjäl en tråkig kväll...vad vet jag...jag hade kul tills jag inte minns mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0