Almost there

Snart är helgen över. Gott så gott. Har varit tungt att jobba, inte för att det varit jobbigt på jobbet utan för att man längtat ut till solen hela tiden. En flaska rosé hade ju varit trevligare i solen än att stå inne på jobbet 8 timmar på raken.

Well, igår jobbade jag med chefen. Gick bra. Tycker dock att hon kunde bytt om till jobbkläder, men...måste väl visa att hon är chef kanske.

Har en patient nu som är så himla rar, hon var jättedålig när hon kom till oss både psykiskt och fysiskt. Legat med dropp och allt möjligt. Men nu så börjar hon bli som hon ska. Och ja, det är lätt en skön känsla att se. Min absoluta favorit på länge, går in till henne så fort jag känner för stor längtan att hoppa ut genom ett fönster.

Annars är jag glad över små sms som ramlar in, men det är konstigt att det fortsätter, med tanke på att vi med största sannolikhet inte ses mer..iallafall inte på väldigt, väldigt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0