I wish

Önskar att semestern började idag och att den skulle hålla sig hela sommaren. Men det är bara sex arbetspass kvar, sen har jag fyra veckors ledighet.

Den behövs. Jag blir bara förbannad på allt därborta just nu. I fredags uttryckte några av arbetskamraterna att de ska rösta på SD, för att det var fel att man inte kan sjunga nationalsången längre. Alltså..idiotin. Rösta på ett odemokratiskt parti för en sån sak, utan att ta reda på vad de står för mer. Jag blir så arg. Och skrämd.

Det är så en massa människor tänker. It's scary.

Önskar att man kunde frånta vissa människor rätten att rösta tills de verkligen tänkt efter ordentligt, inte en så demokratisk tanke visserligen men skulle ju skada mindre än om SD kom in i Riksdagen. Det tror ju jag iallafall.

Igår pratade jag för övrigt med Nöten. Började lite trögt men blev ett riktigt bra samtal till slut, kanske inte om världens viktigaste saker men samtidigt..Well..det är synd och skam att det är som det är ibland.

Haft en skön ledig helg iallafall, vänner gör mycket för ens humör. Åtminstone de som jag kallar vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0