Midsommarafton har aldrig vart min grej ändå..

Det här med midsommar alltså. I år hade jag chansen att åka till en vän, Drean. Men jag kände att det skulle krävas lite pengar och mycket mera tid. Så jag blev hemma.

Midsommar har liksom aldrig vart jättefunk ändå. Har oftast jobbat eller legat sjuk eller varit störtandes ledsen för att jag vart tvungen att fundera. Så nu när midsommar är helt över är jag inte ett dugg bakfull och helt underbart redo för veckan som kommer.

Det ska bli SÅ kul!

Umgås med mina två favoriter och tre till som kommer in på en ganska fin andraplats. Fast sen är det det där med Nöten, att veta att han finns där någonstans. Det kommer nog kännas i kroppen på nåt sätt, garanterat i knoppen med. Men. Han är ju som han är. Jag tror inte det lär höras av då.

Man är väl för nära nu igen. Eller nåt sådant.

Jag släpper det och skuttar runt med brudarna, kanske finns det någon annan pojke som kan va lite trevlig att titta på eller umgås med...Vem vet.

Möjligheterna är ju oändliga!

Sen skulle det ju vara dags för Hultsfred och jobb, men har inte fått nåt mejl om tider eller något sådant. Så jag vet inte alls vad som gäller nu..Bad om information i veckan och det skulle komma...Till mig har det iallafall inte kommit något.

Jaja, nu ska jag påbörja min dag med packning och dylikt. Solen kanske jag ska undvika idag, men den är ju för härlig..trots att jag brände magen igår.

Ses i framtiden någon gång.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0