Halsont och tisdagstänk.

Jaa, då vart man sjuk igen. Tröttna på det liksom. Glad att jag lyckades hålla mig tills idag iallafall.

Festen i helgen var super. Vi hade så kul. Och vi var såååå bakis i söndags. Spenderade söndagen i soffan, drog ut bäddsoffan så vi hade gott om plats. Syrran och jag kan ju det där med bakisflötande.

Sms blev skrivna fast de inte skulle på natten där, men gör inte så mycket när man får svar. Jag var nog inte den med mest dryck innanför västen iallafall, fick en puss skickad och jag undrar fortfarande över den.

Varför inte bara tänka på nåt annat?

Fick sms på söndagsmorgonen med och det kändes bra. Fick inget svar på mitt sms igår och det kändes sådär.

Är trött och sjuk idag och det känns surt.

Men helgen var strålande och i sommar åker vi på Peace & Love och det kommer bli galant! Jag och de där vackra flickorna som sätter pricken över i:t.

Gash!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0