En så konstig dröm.

Jag drömmer ofta ganska..vi säger trevliga drömmar.

Inatt drömde jag igen. Om Nöten och mig. Det hela började ganska så lovande, men blev hela tiden avbrutet av olika saker. Så i slutändan var det enda vi hann med att sitta och stirra på havet. Sen var jag tvungen att försvinna.

Svårt att förklara en dröm, men känslan jag hade när jag vaknade var snopenhet. Kände mig liksom blåst på konfekten. Det var iochförsig trevligt att titta på havet med, men..

Jaaja.

Jag ska jobba på Hultsfredsfestivalen i sommar. Ingen dröm utan helt och hållet sanning. Ska bli jädrans skoj faktiskt. Peace and love först och sen iväg till Hultan! Damn it!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi är på gång till Tallin. Längtar! Hoppas tiden går långsamt när vi väl är där, för då vill jag hinna med så mycket skoj som det går.



Always will be

Kommentarer
Postat av: Jenni

Spännande med Hultsfred jobb!! Tell me more :)

2010-05-17 @ 09:39:02
Postat av: P

Tja, vad ska jag säga.

Jag ska jobba som sjuksköterska där. Vet inte så mycket om det än, men fick mail nummer två igår om att jag verkligen ska jobba där i sommar. Ska bli riktigt skoj. :)

2010-05-17 @ 10:27:52
URL: http://justmylifeandbadluck.blogg.se/
Postat av: Jenni

Men shit så roligt!!!! Nytt och utmanande :) Good luck with that babe

2010-05-17 @ 18:43:14
Postat av: Fariahn

åh gud va kul med hultan! själv försöker jag övertala folk att åka dit med mig.. går sådääär :S

2010-05-19 @ 08:52:06
URL: http://fariahn.wordpress.com
Postat av: P

Skit i folk och åk själv! :)

Det gör jag, iallafall till Hultan..men då ska jag ju jobba så jag räknar med att få prata med nån ändå liksom.



Annars brukar löften om öl, värme och god musik funka relativt bra..:)

2010-05-19 @ 17:13:47
URL: http://justmylifeandbadluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0