Like a mind reader

Jag hinner nästa inte mer än tänka orden får jag ett sms inatt så svarar jag inte, för dels gör jag det och dessutom kommer det. Och...jag blir lite glad ändå. För då är det ju inte borta, det har inte försvunnit. 

Men det är jobbigt. För jag vill ju så gärna att det inte ska stanna där- med ord, drömmar och förhoppningar eller inte förhoppningar för hoppas gör jag inte men önskningar kanske är ett bättre ord. Önskar att det var lättare.

Skönt är det iallafall att det inte är jag som ber och tjatar önskar..fast det är ju det också. Bara det att jag tyglar mina ord och tankar. Fast han verkar ju läsa sig till det ändå genom atmosfären.

Men jag är ju som vanligt sjuk. Annars hade jag kanske spontant slängt mig i bilen och åkt, fast jag är rätt trött på längre sträckor just nu så det va nog kanske tur att jag inte va så pigg...


Something will always stand in the way- either you or me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0