Du är så söt..

när man ser spetsen på din tunga

Snart dags att sova efter en kväll på jobbet. Lite lugnt där igen nu. Undrar hur länge det varar? Skön kväll var det iallafall. Inte den där stressen som legat som ett täcke över avdelningen ett tag. Skönt.

Den här veckan har jag känt saknad, mina vänner är ju så utspridda...saknar att inte ha dem omkring mig, nära. Ger mig ut på ett strövtåg för att samla intryck, vad händer hos dem, vad tänker de på?

Jag är villig att kämpa för mina vänner, om de är villiga att kämpa för mig.

Jag provar mig fram och ser vad det blir av det...men mest av allt vill jag att veckan ska gå och jag får hänga med Syrran igen. Fan. Måtte den helgen gå så jävla långsamt!

Ska bli så enormt roligt.

Men vi tar helgen först, vi gör klart det vi håller på med.


God natt!


Nu har jag gjort en melodi, som vi kan sjunga
Den passar lika bra för snälla som för dumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0