Ge mig en annan känsla..

Jag kanske inte har varit ärlig. Jag kanske har gråtit mig till sömns fler nätter än jag vill erkänna. Jag kanske har önskat att jag skulle känna något annat än saknad efter, arg på, ledsen för och så vidare över den där Nöten.

Men när jag väl känner något annat än de där jävla känslorna som jag förknippat med den där jävla Nöten, då önskar jag verkligen att mina kanske bästa vänner inte kukade ur över att jag inte befinner mig där de vill när de bestämt utan att meddela det i tid.

För saken är den att har jag kommit överrens om något med någon då är det sällan som jag inte är den som dyker upp. Så var snäll och pissa inte på mig för att jag för första gången på ett helt jävla år känner mig intresserad av någon annan, eller för den delen ens för första gången känner något mer än saknad över det som sedan länge är förbi och aldrig i helvete någonsin kommer åter.

Eller ens känner ett pirr på ett ställe där pirret sedan länge vägrat dyka upp vad jag än har gjort...

Förlåt att jag känner överhuvudtaget när jag inte ens bett om någon jävla förståelse eller ens en jävla skjuts till avgrunden.

Förlåt.

Kommer aldrig hända igen.


There's so many words and I cant get them out


Kommentarer
Postat av: Johanna Annicka

Det är ju du från igår!



Kolla på http://bit.ly/8ZOKzV

2010-10-31 @ 09:38:58
URL: http://baradetfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0