Två veckor senare..

Är du arg på mig?

01.59 på natten kom frågan jag visste skulle komma, jag visste bara inte när. Som tur var har jag ändrat ljudet och vaknar alltså inte av det lilla blippet så svaret till han kom imorses.

Nej. Pröva en annan känsla. Vill du prata om de så kan jag ringa eller så kan du ringa orkar inte ha ännu en smskonversation eller facebookmailande. Men vill du inte de så förstår jag.

Då förstår jag att du var full som en get inatt igen och bara var tvuuuuuuungen att få ett svar på något du borde undrat för två veckor sen..

Gash.



Grow up and be a man for fuck sake!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tyvärr känns det kört.

2010-09-19 @ 22:26:34
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0