That fucking sadness

Så jag är tillbaka här igen...

Det har hänt mycket. Jag är lycklig. Gift, tre hundar, vi jobbar med att bli föräldrar...

Lång historia kort, jag träffade min stora kärlek och jag är äntligen älskad för den jag verkligen är.

Med fel och brister och all galenskap...



Men fortfarande är livet inte så enkelt. För mig finns det delar som just nu är svåra att hantera....så svåra att det enda jag kan tänka på är att jag måste få det ur mig.

Jag måste skriva. Jag måste låta det komma ur fingertopparna ner på tangentbordet...

Jag fattar inte att en av mina hjältar har fallit så hårt och så lågt.

Min bror.

Hur kunde du?


Something happened...I don't know what...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0